Zkuste se zamyslet nad složením vašeho jídelníčku a množstvím zdravého pohybu

Pokud jste ve věku, ve kterém se už začínají sčítat všechny chyby v dosavadním stravování, umocněné nedostatkem pohybu, je nejvyšší čas se zamyslet, co bude potřeba změnit, abyste neskončili na jednotce intenzivní péče s infarktem. Srdce je nejohroženější orgán v našem těle, kterému můžeme pomoci změnou jídelníčku a zdravým pohybem. A proč to neudělat, pokud je čas?
veselé děvče

Nabízíme vám přehled patnácti potravin, které vaše srdce potěší a povzbudí, aby dlouho zůstalo zdravé:
vlašské ořechy

1/ OŘECHY – které jsou plné nenasycených mastných kyselin srdci prospěšných
2/ ČERVENÉ VÍNO – obsahuje látku reveratrol, která funguje jako prevence
3/  BROKOLICE – chrání buňky srdečního svalstva produkcí proteinu thioredoxinu
4/ CIZRNA – snižuje hladinu cholesterolu v krvi
5/ ZELENÝ ČAJ – funguje v těle jako silný antioxidant
6/ ČEKANKA – zabraňuje nadměrnému ukládání tuku v našem těle a je prevencí srdečních nemocí
7/ AVOKÁDO – pomáhá snižovat množství cholesterolu v těle
8/ DÝŇOVÁ SEMÍNKA – olej, který obsahují, prospívá srdci díky vysokým dávkám fytosterolu
9/ OVESNÉ VLOČKY – dejte si několikrát týdně k snídani, působí na správný srdeční chod.
10/ HOVĚZÍ MASO – obsahuje omega 3 mastnou kyselinu a je cenným zdrojem minerálních látek
11/ HROZNY – obsahují vitamíny, draslík, fosfor, hořčík a antioxidanty, které snižují krevní tlak
12/ JABLKO – posiluje imunitní systém, posiluje cévy, především slabé žíly
13/ MAKRELA – obsahují rybí tuk, který je našemu srdci nesmírně prospěšný
14/ ČESNEK – dokáže předcházet srdečním chorobám tím, že shlukuje krevní destičky
15/ RAJČATA – obsahují látku lykopen, která je skvělou prevencí proti infarktu a mrtvici
srdce v jablku 
A pokud k novému zdravému jídelníčku přidáte alespoň půlhodinku rychlé chůze denně, určitě to vaše srdce ocení. Dobrou službou. Bez volání o pomoc!

Summary
Zkuste se zamyslet nad složením vašeho jídelníčku a množstvím zdravého pohybu
Share